Klientu piesaiste ar interneta resursiem

Internets mūsdienās ir burtiski visur, un nerunājot tikai par bezvadu tīkliem mājās un darbā internets ir pieejams arī mūsu mobilajos telefonos un citās sakaru ierīcēs, ar kurām ir iespējams piekļūt visai pasaules informācijai. Interneta lietotāju apjoms tiek lēsts ap 3 miljardiem cilvēku un lai gan tas liekas ļoti daudz, tomēr tuvāko 10-20 gadu laikā vismaz vēl 3 miljardi cilvēku nonāks internetā un varēs iemācīties un atrast visu to, ko mēs vara tagad un tādā veidā pasaules izglītība lēnā nonāk pašu cilvēku rokās, jo bērni var paši sevi iemācīt meklējot to informāciju, kas viņiem patīk šajā globālajā tīklā. Bet internets tiek lietots ne tikai lai meklētu un veidotu informāciju, bet arī lai pirktu un pārdotu dažādas preces un pakalpojumus. Tieši tāpēc arī šodien apskatīsim kādi ir labākie klientu iesaistes vaidi, un kādu resursus mēs varam izmantot, lai piesaistītu klientus savām mājas lapām, produktiem vai precēm un pakalpojumiem.

Sociālie tīkli
Mūsdienās viens no populārākajiem klientu piesaistes veidiem ir sociālie tīkli jeb sociālie mēdiji, kur cilvēki var izveidot savus kontus un mēģināt runāt par tām lietām, kas piesaista citus, lai varētu viņus novirzīt uz saviem resursiem un tad tālāk pārdot dažādas preces vai pakalpojumus. Sociālos tīklus parasti cilvēki izmanto lai runātu par ikdienas lietām un redzētu, ko viņu paziņas un draugi domā un runā, bet tiklīdz šos tīklus sāk lietot arī reklāmdevēji, tā cilvēki sāk lēnām mainīt savas vēlmes un doties uz citiem tīkliem vai arī vietu, kur šīs reklāmas nav tik redzamas vai arī kura kompānija nav tik mantkārīga. Sociālie tīkli, tā pa nopietnam ir ienākuši interneta pasaulē tikai kādus 10 gadus, bet pa šo laiku ir izveidojušās dažas lielās kompānijas, ko cilvēki izmanto, un, kas nes simtiem vai tūkstošiem miljonu peļņu un apgrozījumu dažādām citām kompānijām, novirzot cilvēkus uz viņu resursiem.

Reklāma
Reklamēšana jau izsenis ir bijis viens no pieprasītākajiem veidiem, kā uzņēmumi piesaista uzmanību un klientus saviem produktiem un mūsdienās lielākā daļa no reklāmā tērētās naudas tiek tērēta tieši interneta pasaulē sākot no Google AdWords reklāmas tīkla un Facebook reklāmas tīkla līdz visiem mazākajiem tīkliem un protams 1vs1 reklāmas izvietošana. Reklāma parasti ir maksas pakalpojums, ko viena kompānija sniedz citai reklamējot tās kompānijas produktus. Šīs reklāmas nāk dažādos veidos un nosacījumos bet visām tām mērķis ir viens – noreklamēt cita produktu, lai saņemtu par to naudu.

Stāsti
Stāstu veidošana un stāstīšana jau izsenis ir bijis viens no labākajiem veidiem, kā piesaistīt un noturēt cilvēku uzmanību. Stāstus var stāstīt par visu sākot no produktiem un brendiem līdz stāstiem par dažādām problēmām, dažādiem dzīves notikumiem, ziņām un vienkārši labi ietīta informācija. Stāsti nāk gan rakstiskajā, gan audio, gan video formātos uzņēmumi parasti izmanto stāstu veidošanu, kā ieroci, lai piesaistītu cilvēkus saviem pakalpojumiem.

Kaut kas nebijis
Jebkurai reklāmai ir jābūt unikālai un jāparāda cilvēkam kaut kas jauns un nebijis, lai viņš šo lietu atcerētos, un tāpat tas ir arī ar interneta medijiem, jo šeit parasti reklāmu piesātinājums pat ir vēl lielāks un tāpēc ir jābūt kaut kam nopietnākam, kas piesaistīs uzmanību pat tad, kad apkārt ir tik daudz reklāmu!

You may also like...