Reklāma televīzijā

Mūsdienās televīziju cilvēki skatās aizvien mazāk un mazāk, un tiek aizvien vairāk izmantoti sociālie mēdiji, internets un seriālus filmas un šovus cilvēki aizvien vairāk sāk skatīties internetā un izmantot dažādus interaktīvus resursus. Agrākos laikos televīzija bija galvenais mēdijs un tāpēc cilvēki šo mēdiju izmantoja var teikt visam sākot no filmu un seriālu skatīšanās līdz izglītojošiem raidījumiem, sporta pārraidēm un citām pārraidēm, kas bija piesaistošas. Bet aizvien vairāk televīzija paliek par mediju, kur cilvēki noskatās tikai vienu vai divus seriālus un tālāk pārējo laiku izmanto savos mobilajos telefonus, planšetdatoros un portatīvajos datoros, lasot interneta resursus, skatoties interneta video un arī šajās ierīcēs skatoties jaunākos seriālus un filmas.

Pirms interneta ērā televīzija bija vienīgais informācijas avots (atskaitot radio un žurnālus), kur cilvēki uzņēma informāciju, un noteikti, ka TV bija tas medijs, kur varēja veidot visdažādākā veida stāstus, kas tika izteikti gan ar audio, gan video un tādā veidā piesaistīja cilvēku uzmanību. Protams, TV seriāli nekad nevarēja būt tik pat nostrādāti, kā filmas, jo to izmaksas bija daudz mazākas un budžets, ko var saņemt no TV raidīšanas ir mazāks nekā tas, ko iespējams saņemt no kinoteātriem un DVD pārdošanas, kā tas ir filmām. Tieši tāpēc arī parasti seriāli bija nenostrādāti un tajos tika iekļautas lietas, lai tikai piesaistītu cilvēku uzmanību. Iedomājieties, kā tādi seriāli, kā Hamaleonu rotaļas, Simpsoni, Dienvidparks un citi līdzīgie spēja noturēties TV ekrānos desmitiem sezonas un cilvēki vēl jo projām tos skatījās. Būtībā šo seriālu veidotāji bija un ir atklājuši to, kas cilvēkus visvairāk piesaista un sapratuši, kā šīs izjūtas cilvēkiem nodot pēc iespējas īsāka un lētākā veidā noturot viņus pie šiem televīzijas ekrāniem.

Ja runājam tieši par reklāmām, tad TV reklāma parasti visiem asociējas ar reklāmas rullīšiem, kas tiek attēloti filmas starplaikā vai arī pārtraucot filmu tās vidū un rādot šos reklāmas rullīšus. Šīs reklāmas aprasti ir no dažām sekundēm līdz minūtei garas un reklāmdevēji parasti maksā tieši par sekundēm un šī cena atšķiras no tā , kādā dienas laikā reklāma tiek rādīts, jo vakarā pie TV ekrāniem ir daudz vairāk cilvēki un tāpēc reklāma maksās vairāk. Bet televīzijā reklāmas var būt arī citos veidolos, kā, piemēram, kāda sporta pārraide tiek sponsorēta un tiek parādīti šie sponsori, kādā filmā tiek iekļauti Brendi vai to produkti, kā arī kādu filmu vai seriālu piedāvā šie brendi jeb uzņēmumi. TV reklāma agrākos laikos bija viens no lielākajiem reklāmas avotiem, kur uzņēmumi tērēja milzīgas naudas summas un lai gan vēl jo projām TV tiek tērētas lielas naudas, tomēr tās samazinās un reklāmdevēji lēnām pielieto aizvien jaunas un jaunas metodes, kā parādīt savus produktus, nerādot šīs dārgās reklāmas. TV visticamāk, ka tik ātri neizzudīs un, cilvēki vēl jo projām to skatīsies, tomēr tādi servisi, kā seriālu ierakstīšana ļauj cilvēkiem izlaist reklāmas un tas vēl vairāk samazina reklāmas izvietotāju labumu no šīm reklāmām, tāpēc visticamāk, ja TV vēlēsies paturēt šo biznesu šiem TV kanāliem ir jādomā, kā izmainīt šo reklāmas modeli un savādāk finansēt savas pārraides.

You may also like...