Reklamēties ar kredītu?

Reklāma un reklāmas pakalpojumi mūsdienu patērētāju ekonomikā ir viens no uzņēmumu klientu piesaistes veidiem, veidojot savu brenda mārketingu vai vienkārši parādot cilvēkiem savu jaunāko produktu. Bet reklāmas bieži vien mēdz būt dārgas un uzņēmumam ir jādomā, vai ir izdevīgi maksāt tik lielu naudu par reklāmas izvietošanu vai labāk šo naudu tērēt sociālajā mārketingā vai kā savādāk mēģinot piesaistīt cilvēkus. Ja, piemēram, jāņem ir aizdevumi, lai spētu apmaksāt šo reklāmu kādā no mēdijiem, tad diezin vai tas būs izdevīgi, jo ne vienmēr reklāmu ieguvums ir pietiekoši lielas, lai tas būtu tūlītēji jūtams uzņēmuma ienākumu palielināšanā. Reklāmām parasti ir vairāki veidi, sākot no vienkāršām produktu reklāmām, kur tiek klientiem stāstīts par kādu produktu vai pakalpojumu, kā arī otrā veida, kas ir uzņēmuma tēla veidošanas reklāmas, kas jau ir daudz sarežģītākas un ar šīm reklāmām atdeve ir vēl mazāka nekā šīm pirmajām. Un, ja jāņem ir kredīts, kā gan šo kredītu uzņēmums atmaksās, ja reklāma varbūt nesīs labumu tikai nākotne’, kad tiks izlaists kāds cits produkts vai pakalpojums, vai varbūt reklāma nenesīs nekādu labumu, tāda arī ir iespēja.

Reklāma televīzijā, radio, internetā vai arī dabā var maksāt pietiekoši dārgi, lai uzņēmumam būtu jānovirza diezgan ievērojami līdzekļi no savas ikdienas ienākumiem šīs reklāmas veidošanā un uzturēšanā. Nepietiek jau tikai ar reklāmas rullīša izveidošanu, ir nepieciešams arī šo reklāmu parādīt skatītājiem un parasti tā saucamais ētara laiks vai arī ekspozīcijas maksā pietiekoši dārgi lai nebūtu iespējams vairāk kā vienu vai divas reizes dienā šo reklāmu izvietot šajos mēdijos.

Ja uzņēmums jau tā knapi spēj izdzīvot, tad ņemt kredītu, lai veidotu reklāmas kampaņu ir ļoti riskanti, bet tas, iespējams, var atmaksāties bet tad šai reklāmai ir jābūt tiešām piesaistošai un tā nevar būt vienkāršs reklāmas rullītis, kur tiek parādīts kāds produkts, bet tai ir jābūt pietiekoši piesaistošai, lai spētu ieintriģēt lielu vairumi cilvēku un pēc tam šie cilvēki sāktu pirkt tava uzņēmuma produktus vai pakalpojumus tādā veidā radot tev lielāku apgrozījumu un peļņu.

Reklāmas nekad nav bijušas ar 100% veiksmes iespēju, bet parasti uzņēmumi reklāmas devējiem pieprasa ka viņu reklāmām ir jāizdodas, kas nav praktiski. Ja uzņēmums cer paņemt kredītu uztaisīt reklāmu un ar 100% atdevi iegūt atpakaļ šo naudu no papildus ienākumiem, tad labāk šo aizdevumu neņemt. Bet ja uzņēmums zina, ka ir iespēja, ka reklāma neizdosies, bet kredīta ņemšana nav uzņēmuma pēdējā iespēja, bet tiek izmantota lai nezaudētu īstermiņa naudu, kas tiek ieguldīta izaugsmei, tad kredīts reklāmai ir iespējams un to arī var mēģināt ņemt un izmantot.

You may also like...